
Jak kupować w sklepie internetowym www.vernandnea.pl
SKŁADANIE ZAMÓWIENIA KROK PO KROKU:
- Znajdź interesujący Cię produkt.
- Jeżeli przy wybranym przez Ciebie produkcie jest taka możliwość wybierz warianty produktu (kolor, rozmiar)
- Dodaj produkt do koszyka. Jeżeli posiadasz kod rabatowy zaznacz odpowiedni kwadracik i wpisz go w rubrykę.
- Jeśli chcesz kupić więcej produktów wybierz przycisk "Kontynuuj zakupy". Powtarzaj powyższe punkty, aż wszystkie produkty, które chcesz kupić, znajdą się w koszyku. Jeżeli chcesz usunąć z koszyka któryś z produktów wystarczy, że w koszyku naciśniesz “X” znajdujący się po prawej stronie przy każdym produkcie z listy.
- Wybierz formę zapłaty i dostawy
- Złóż zamówienie klikając przycisk “Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”
- Wypełnij formularz zamówienia. Twoje dane teleadresowe będą nam potrzebne, aby zrealizować Twoje zamówienie.
- Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia oraz z danymi sklepu niezbędnymi do wykonania przelewu.
- O zmianach statusu w realizacji Twojego zamówienia będziemy informować Cię mailem.
UWAGI:
- Prosimy o dokładne sprawdzenie Twoich danych w “formularzu zamówienia”. Brak poprawnych danych może spowodować problemy w dostarczeniu zamówienia. W razie wątpliwości będziemy się z Tobą kontaktować mailowo, telefonicznie lub przez SMS.
PŁATNOŚCI i DOSTAWA
- Jeśli wybrałaś szybkie płatności, zostaniesz od razu po złożeniu zamówienia przekierowany do bramki do logowania w Twoim banku. Zamówienie wyślemy w czasie określonym w karcie produktu. Szybkie płatności realizuje dla nas Blue Media S.A.
- Jeśli wybrałaś przelew bankowy, Twoje zamówienie zostanie wysłane w czasie określonym w karcie produktu dopiero po zaksięgowaniu przelewu na koncie bankowym firmy.
- Jeśli wybrałaś płatność “za pobraniem” produkt wyślemy w czasie określonym w karcie produktu.
STATUSY DOSTĘPNOŚCI i CZAS WYSYŁKI
Większość produktów w sklepie internetowym Vern&Nea znajduje się w naszym magazynie, dlatego możemy wysłać je do Państwa lub dostarczyć do naszego punktu odbioru w ciągu 24 godzin.
Zazwyczaj jest to następny dzień roboczy po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym firmy.
W opisie każdego produktu znajduje się informacja o statusie dostępności oraz przewidywanym czasie wysyłki. Jeżeli wybraliście Państwo kilka produktów o różnych czasach wysyłki i różnych statusach dostępności, to o ostatecznym terminie wysyłki decyduje produkt o najdłuższym czasie oczekiwania.
W następujący sposób oznaczyliśmy statusy dostępności produktów:
- dostępny
wysyłka w 24 godziny
Status ten oznacza, że produkt znajduje się w naszym magazynie i wysyłka nastąpi w ciągu 24 godzin od momentu zaksięgowania na koncie firmy wpłaty za zamówienie. Jeżeli zamówienie zostało złożone w dzień wolny od pracy, czas wysyłki liczony jest wówczas od następnego dnia roboczego.
- dostępny
wysyłka w 5 dni
Status ten oznacza, że produkt znajduje się w magazynie naszego dostawcy. Przewidywany czas wysyłki zamówienia wynosi do 5 dni roboczych.
- dostępny na zamówienie
wysyłka w 10 dni
Status ten oznacza, że produkt sprowadzamy na zamówienie z magazynu naszego dostawcy. W przypadku tych produktów potwierdzamy Państwu drogą mailową dostępność produktu.
FAQ
Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Jaki jest czas dostawy zamówienia i koszt wysyłki?
Chcesz wiedzieć, kiedy otrzymasz swoje zamówienie? Zobacz, jaki będzie koszt wysyłki. Zobacz więcej
Jak mogę zapłacić za zamówienie?
W jaki sposób możesz zapłacić za zamówienie? Jakie formy płatności masz do wyboru? Zobacz więcej
Produkt mi nie odpowiada. Jak mogę go zwrócić?
Chcesz skorzystać z prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość? Nie wiesz, jak tego dokonać? Zobacz więcej
Chcę przeczytać regulamin.
Potrzebujesz informacji, które znajdują się w regulaminie. Zobacz więcej
Czy zakupy w witrynie www.vernandnea.pl są bezpieczne?
Nasza witryna internetowa posiada certyfikat SSL, który chroni Państwa dane i zapewnia bezpieczeństwo transakcjom dokonywanym na stronie.