Pytania i odpowiedzi

Masz pytanie? 

Sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. 

 

Jak sprawdzić stan realizacji mojego zamówienia?

  • Informacje o zmianach statusu zamówienia każdorazowo wysyłamy e-mailem na adres podany w zamówieniu. Jeżeli takich wiadomości nie otrzymałeś, sprawdź również folder SPAM.
  • Jeżeli jesteś zarejestrowany w naszym sklepie, status zamówienia możesz sprawdzić logując się do swojego konta - zakładka “TWOJE ZAMÓWIENIA”. 

Jakie są formy płatności za zamówienie?

Jaki jest czas i koszty dostawy?

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czy otrzymam dowód zakupu?

  • Do każdego zamówienia dołączamy paragon fiskalny lub też (na życzenie) wystawiamy fakturę VAT. 
  • Jeżeli chcesz otrzymać fakturę VAT, zaznacz pole wyboru “Chcę otrzymać fakturę VAT” w “KOSZYKU” podczas uzupełniania danych w formularzu zamówienia.

Jak mogę zwrócić lub zareklamować produkt?

Chcę zapoznać się z regulaminem.

 

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Skontaktuj się z nami. 

Zadzwoń do nas +48 600 373 272

pn. - pt.  8.00 - 20.00
sob.       10.00 - 18.00
niedz.    10.00 - 18.00

 

Napisz do nas e-mail: kontakt@kid-sowy.pl

Zapytaj przez formularz kontaktowy

 

Kiedy moje zamówienie będzie gotowe do odbioru w kawiarni Ciasteczkooo?

Zamówione produkty dostarczamy do kawiarni "Ciasteczkooo" w ciągu 24 godzin od dnia zarejestrowania płatności na koncie bankowym sklepu. Z tego powodu zachęcamy do wyboru bezpiecznych płatności natychmiastowych podczas składania zamówienia. Ta forma płatności pozwoli na przyspieszenie procesu oczekiwania na przelew. 

Gdy Twoje zamówienie będzie gotowe do odbioru, otrzymasz od nas powiadomienie drogą mailową. 




do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl